‏הצגת רשומות עם תוויות סלון כלות. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות סלון כלות. הצג את כל הרשומות

31 במרץ 2014

איזה כיף לקבל כזה פידבק :)

שלום,

שמחה היקרה מאד מאד!!
כבר מהפעם ההיא שבאתי לניסיון אצלך, התאהבתי.
בשקט, בתשומת לב, בחן וכישרון רב, ידעת לכוון אותי בדיוק לתוצאה המושלמת ביותר. ישר קלטת והרגשת את הסגנון שלי וזרמת איתי..
תודה!! תודה על היום המדהים איתך, על האירגונים בנחת, על החיוכים, המחמאות שקיבלתי ממך ועל הכישרון הענק שלך!! הכל עמד והחזיק למרות כל הריקודים המשוגעים והערב הארוך..
קיבלתי המון מחמאות- והכל בזכותך! אבל הכי חשוב, אני בעצמי הייתי מרוצה!
הרגשתי טבעית ונינוחה עם כל מה שעשית..
שמחה שבחרתי בך וממליצה לכולן!!!
נשיקות, 
מורי'ה.

לצפייה בתמונות נוספות או כדי לראות את התמונות באיכות טובה יותר, הקליקו על כל אחת מן התמונות 

תודה רבה
מוריה&איתי

21 במרץ 2013

אם כבר איחלתם לי בהצלחה אז אני רוצה לשתף אתכם...

היה לי יום מוצלח ומדהים, ארוך מאוד אבל כיף עם כל אחת ואחת . תודה לכל הלקוחות המדהימות שהעבירו לי את היום ככ בכיף !!!

20 במרץ 2013

13 במרץ 2013

לינור -איפור לבר מצווה של אחיה

ביקשה שהאיפור שלה ידגיש מאוד את העיינים ויגדיל ויפתח אותן .... נו מה אומרות ???

28 בינו׳ 2013

היום יום של של החלטות . מקווה שאבחר נכון , תאחלו לי בהצלחה ....ותחזיקו לי אצבעות !!!!