20 ביוני 2013

איך תעברי את הדייט הבא?

היי לכן ,
זוכרות שהבטחתי כל פעם לחלוק קצת מהתובנות אליהן אני מגיעה תוך כדי שיחותיי העמוקות עם לקוחותי המסורות ,

והפעם ...

סיפורי דייטים, אני שומעת אלפים מהם, חלקם טובים חלקם סבירים, רובם ה-ז-ו-יי-ם. כל אחת שעוברת את מסכת הדייטים הזו כבר יודעת כמה שזה מפרך וכמה שזה קשה ומעיק, כל פעם לדעת להציג את עצמך, להשתדל להיות את אבל באופן כזה שבטוח יאהבו. (איך אפשר באמת להיות אתה כשאתה מנסה להוכיח למישהו משהו ??? ), לשמור על טקט ולסבול חוסר טקט. התחושה הזו שכל הזמן אתה במבחן או שהבחור המיועד כל הזמן נבחן בזכוכית מגדלת, כל צעדיו נחשבים ולכל פעולה שלו יש השלכה  ישירה להחלטה הגורלית  שלך,

מבין כל הסיפורים התופעה הכי ניכרת היא הפרשנות הנשית .. אנחנו הנשים פועלות מרגש הכל אצלנו כ"כ מורכב בעוד שאצל הגברים הכל נורא פשוט, אני רוצה שתזכרי שאם גבר אומר שהוא מחבב אותך אז הוא מחבב אותך. ואם הוא לא מתקשר אז הוא לא מתקשר כי לא מתאים לו - לא כדי שתתגעגעי אליו. ולא, הוא לא מנסה לשדר שום מסר !!!

לאחרונה התייעצה איתי לקוחה שיצאה עם בחור .. "לא יודעת שמחה אם הוא מתאים לי .. מעצבן אותי שהוא לא בא לאסוף אותי ... מה הוא לא מבין שאני לא אתחיל להסתובב באוטובוסים עם פן וכו'???? " . אז שאלתי אותה : את ביקשת ממנו שייאסוף אותך ? היא : מה אני צריכה לבקש ?? זה לא מובן מאליו ??? אז זהוא שלא . הצעתי לה שבכ"ז תבהיר מולו שהיא צריכה שייאספו אותה או שייפגשו במקום קרוב יותר. ואתם יודעים מה ? הבעיה נפתרה הוא פעל מחוסר יידע והבנה וברגע שהיא הסבירה לו שזה חשוב לה הוא מייד הבין והשתדל שזה לא יקרה שוב . והיא - בינתיים מבסוטית מאוד ב"ה . אני רוצה להקל עליכן בשתי עצות עיקריות. כשאת יוצאת לדייט נסי להיות את עצמך טבעית כמו שאת בבית, בעבודה  ועם כל הסובבים אותך. כמו שאת מתנגהגת כשאת לא מנסה להוכיח לאף אחד שום דבר, היי ישירה וחסכי אי הבנות מיותרות .
יש לך שאלה תשאלי. אם את לא מבינה דבר מה בהתנהגותו הבהירי זאת. אם היית רוצה שינהג בצורה אחרת מספיק שרק תבקשי. כשהכל מופשט אין שום כוונות אחוריות ואין מקום לפרשנות.


העצה השנייה שלי היא להפסיק לחפש דבר שאינו קיים. עלייך להיות מאוד ראלית ולהבין שאין כזה דבר מישהו "מושלם" יש נשמה שהיא החצי שלך. בהרבה מובנים היא תשלים אותך והשאר מן הסתם  יהיו דברים שפחות תאהבי. אני בטוחה שגם בך יש תכונות שאת פחות אוהבת ואת פשוט עובדת עליהן.  חפשי לך שותף טוב מישהו שאת מרגישה סביבו ביטחון
שהוא מפרגן בכיף ואוהב .מישהו שיידע להוציא את הטוב שבך. ובדקי שיש עם מי לדבר - שכשאת מביעה את רצונותייך הוא אכן מאוד משתדל (ברור שלא מייד יצליח ) אבל לפחות הוא מנסה. היי פתוחה לשנות ולהשתנות במטרה לבוא לקראת הבן זוג החדש . זוגיות מלווה בהרבה עבודה אישית ושינוי עצמי .את תרווחי מכך שאת כל הזמן משתפרת ומתבשלת לדבר האמיתי .

מאחלת לך המון בהצלחה . ואני אשמח לשמוע תגובות .
אוהבת המון ,
שמחה הרמנו - מומחית לעיצוב שיער ואיפור לכלות 
052-5666838