19 ביוני 2013

איך תשמרי על זוגיות טובה ?

היי לכן ,  כל יום אני נחשפת להרבה נשים הרבה צרות והרבה שמחות , ומכל אחת ואחת אני לומדת .
החלטתי לאגור כאן חלק מהעצות והתובנות שאני מגיעה אליהן דרככן הלקוחות האהובות שלי , חלקכן תזדהנה עם הכתוב , חלקכן אולי אפילו תהינה חלק ממנו .. אני בטוחה שהדברים יכולים להועיל לעזור ולעודד .

אז בתור התחלה קבלו את נושא  הזוגיות .
הזוגיות היא אישו שמטריד הרבה נשים ( בעיקר נשים - כיוון שהגברים פחות מנסים לפתור בעיות , פחות בעינייני רגש בעוד שהנשים הם כל הזמן בוחנות את עצמן "מה עוד אני יכולה לשפר ? מה עוד אפשר לעשות ? איפה אני לא בסדר ?" וכו'..)

נכון שרוב הזוגות הם תמיד במצב מבחן ואצל כולם לא תמיד הכל מושלם ... אבל תמיד אפשר ללמוד כמה טיפים מהמאושרים מבינהם ...

משיחה עם לקוחה  היא ובעלה בנו זוגיות מדהימה וראויה להערצה הבנתי ממנה שצריך לתחזק זוגיות  (מי לא יודע את זה
) אבל איך ?? אז היא אומרת שהיא ובעלה לא מוותרים על יציאה אחת לשבוע היא והוא באיזה קפה , טיול , ים , מה שיוצא וזה לא קשור כלל למצב כספי או כל דבר אחר
במקום ללכת לשלם אלפי שקלים בטיפולים זוגיים עשו פעולה אחת פשוטה פרגנו לעצמכם פעם בשבוע ,שעה שעתיים אתן והאיש שלכן  ואל תוותרו על זה משום סיבה שהיא אם תתמידו אתם תראו תוצאות מדהימות !!!
אוהבת המון ומאחלת לכל הזוגות אושר ואהבה חזקה


שלכן..
שמחה הרמנו 052-5666838 מומחית לעיצוב שיער ואיפור לכלות .