19 ביוני 2013

10 שלבים להראות מהמם וטבעית " כמו ללא איפור כלל"







בכל פעם שאני ניגשת ללקוחה לאפר אותה אני תמיד שואלת מה הסגנון ועל מה היא חשבה?
ובכל פעם לא מפתיעה אותי התשובה : "אני רוצה ... משהו עדין .... משהו שיראה טיבעי ... שלא יהיה כמו שפכטל ..."
היום זה מה שהולך ובעיני זו גם אומנות האיפור אמנם גם שילוב צבעים וכאלה צורות מהממות הן אמנות אבל בעיני אומנות אמתית היא לדעת למצוא בכל אחת את המוצלח בה ולדעת להוציא את זה החוצה לעיני כל.
 איפור כזה הוא שנקרא איפור טבעי לפעמים מספיק רק להדגיש את קו הריסים או רק להבליט עצם לחי מדהימה ו..וואלה יש לנו איפור טבעי מהמם .

אז מה עלינו לעשות כדי לדעת לעשות זאת בבית . אני אתן לך הוראות שלב אחר שלב איך תוכלי לעשות  איפור טבעי ועדין ובכל זאת מרשים ולהוציא מעצמך את המיטב .

10 טיפים להראות מהמם "ללא איפור "


1.      קרם פנים - בוא נתחיל בבסיס ששם מונח כל סודנו בסיס טוב ועדין הוא חיוני לאיפור  שיחזיק לאורך כל היום
      ראשית עלייך למרוח מעט קרם פנים על מנת שהמייק אפ ימרח בקלות יותר וייספג באחידות .

2.      מייק אפ – עלייך לבחור את צבע המייק אפ המתאים לך או  מקסימום  צבע שהוא לכל הפחות  טון אחד יותר כהה מצבע של הצוואר החשוף ... (אנחנו לא רוצים שתסתובבו עם מסיכה ...) כמות המייק אפ שצריך תלוי ברמת הכיסוי של המייק אפ בו את משתמשת .( אני אוהבת מייק אפ של "רבלון –קולורסטיי " כיוון שרמת הכיסוי שלו מושלמת והוא מתאחה באופן מושלם עם  עור הפנים עד כי כמעט אי אפשר להבחין שיש עלייך מייקאפ ...)
במריחת המייק אפ עלינו ראשית  למרוח נקודות של מייקאפ במקומות אסטרטגיים לאחר מכן למרוח בתנות מריחה על כל הפנים ולבסוף בתנועות טפיחה על מנת למקם אותו  סופית .  במקומות בעייתיים למשל חצקון ואו כתם מומלץ לחזור על הפעולה באופן נקודתי על האזור הבעייתי ולא על כל הפנים . מורחים גם מייק אפ בעפעפים ...

3.      קונסילר – ההבדל בין מייק אפ לקונסילר הוא ברמת הריכוז של הפיגמנט . אפשר להשיג רמת כיסוי מספיק טובה לפעמים גם ממיקאפ שהוא מספיק מרוכז אבל עדיף לבחור בקונסילר עם צבע מנטרל מוכן . הנחת הקונסילר נעשת בתנועות עדינות של תפיחה באזור המבוקש

4.      פידור-  על מנת שהפידור יהיה עדין ולא ייתן תחושה של מסיכת זיקנה .. מומלץ לפדר בעזרת מברשת סומק רכה. לוקחים מברשת סומק רכה טובלים אותה במעט מפדר ומברישים בעדינות כל אזור בפנים .. באזור העיניים צריך לבדוק שלא נהיו קמטים מהמייק אפ תוך כדי שזזנו ואם נהייה ליישר בעזרת  האצבעות ולפדר מיד כדי שלא יזוז לנו שוב המייקאפ פעולה זו של הפידור בעצם נועלת את המייק אפ במקום שלא יוכל לזוז ולהימרח ...

5.      צללית – כדי להקנות מראה טבעי אנחנו בוחרים בצבעים הטבעיים של אור וצל כלומר חום בהיר ובג' מט . המברשת הנחוצה למריחת הצלילית תהיה מברשת גדולה ורכה כדי שהצלילית תתפזר בצורה רכה ומטושטשת כלומר טבעית .

6.      מסקרה – מורחים את הריסים במסקרה כמו שכל אחת יודעת לעשות . הטריק הוא לאחר שהנחנו את המסקרה ניקח מברשת ריסים/גבות ונסרק את הריסים באופן שיפריד  כל שיערה ושיערה  כך שייראה טבעי .

7.      הצללות- הצללות הן דבר חשוב בעצם בעזרת ההצללות אנחנו בוחרים להדגיש עוד טיפה את היופי הטמון בנו . * הצללת אף בעזרת מברשת גדולה ורכה כמובן צבע הצללה הוא חום בהיר  .. ועוברים עם המברשת בשני צדי האף בקו ישר ממש כמו שתראו במראה את הצל שלכן אתן פשוט מחזקות  אותו יותר – ההצללה בקושי צריכה להיראות לעין אבל היא בהחלט תעשה עבודה טובה.

8.      הצללת לחי – הצללת הלחי כנ"ל חום בהיר מט מברשת סומק או הצללות  ומניחים את ההצללה ממש מתחת לעצם הלחי מתחת לנקודת האור בלחיים . לא לפחד לעלות גבוהה קצת זה יותר טוב מלהניח סומק נמוך מידי שמוריד את כל הפנים .

9.      שפתיים – ע"מ להגיע לצבע ניוד הטריק הוא  לקחת אודם ולערבב עם המייק אפ שלך ופשוט מציירים את השפתיים לפי המבנה הטבעי שלך .

10.   גבות- משלימים את הגבה בעזרת צללית חום בהיר מט (במקרה הצורך ממש מציירים אותה ) ולאחר מכן מסרקים במברשת גבות וקצת פורעים את השיער של הגבה כדי שייראה טבעי .


זהו חברים עד כאן 10 טיפים לאיפור טבעי  נתראה בקרוב .
אוהבת המון ומקווה שהועלתי 
שמחה הרמנו מומחית לעיצוב שיער ואיפור כלות
052-5666838






Hermano